Veolia = kaos

Nu kan man tydligen få cancer av att äta skinka...Egentligen vad kan man INTE få cancer av i dagens samhälle? Förra veckan var det mjölk och nu är det skinka (och varmkorv). Jag vet inte hur pass allvarligt man bör ta på de här "varningarna". Klart dricker man 3 liter mjölk per dag och käkar 20 varmkorvar, så nog är det inte så hälsosamt! Cancer är ett jävla mög, enough said.

Har inte känt att jag har haft tid att blogga lika mycket nu som innan. Är hemma hos mamma för tillfället och borde gå och lägga mig. Känns som om denna helgen kommer gå alldeles för fort.

Såg en rätt bra film på tv (förutom det faktum att alla tjejer som var med i den var sexgalna yoga-freaks) som heter "Hollywood homicide" med Harrison Ford och Josh Hartnett. Var en sjukt rolig scen med en kille och en trampbåt. Det ni!

Åkte Vittskövle-bussen idag igen... trodde att jag skulle dö ihjäl mig. Föraren körde som en galning, missade de flesta hållplatser och fick tvärnita så att folk och (tydligen) tomatsås flög över hela bussen. Han höll på att krocka sådär 3 gånger, mest p.g.a. att han trodde att 50-skylten bara var en "uppmuntran" och inte en regel. Sen körde han i mer än 70 genom Vittskövle och släppte av oss mitt på vägen istället för vid busshållsplatsen. Ja... vad mer kan man säga om Veolia? Förutom det faktum att han nästan var 10 minuter sen och var sjukt otrevlig mot en massa passagerare. Olssons buss kom tillbaka!

Kommentarer

  1. Sist jag låg bakom dom så smygkörde dom i max 50 i hela allén o stannade varje gång dom fick möte.....

    SvaraRadera
  2. Dock tycker jag att de förra bussarna var bättre men de är tyvärr ett minne blott

    SvaraRadera
  3. Veolia är inte trevliga för fem öre. Vad tycker du om att dom flesta bussar numera har centralen som slut station? Sj ogillar ja de skarpt p g a många anledningar, bland annat att där e för trångt för så många bussar och dåligt med buss kurer. Håller med ta tillbaka vittskövle bussen

    SvaraRadera
  4. Jag har hört många klaga på hur de kör genom byn, men det kanske blir bättre....

    Nej de är inte alls trevliga... han som vi åkte med älskade att skälla på folk! Och jag tycker inte alls om det nya systemet. Faktum är att sen man inte längre kan köpa biljett på bussen med pengar så har allt gått åt skogen, om jag ska vara ärlig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg