långsamma torsdag

Idag kanske Cissi kommer hit :) Det ska bli skoj ^_^ hon är en av de första som får se vår nya ommöblering "in real"

Känner att jag borde äta frukost och kanske göra något produktivt och vettigt. Det har bara varit en sån vild och konstig vecka fylld med massor av saker. Både bra och dåliga. Det dåliga är ju att jag blev av med mitt jobb, men jag anar ugglor i mossen. För det roliga är att jag är student, och jag blev avskedad för att jag INTE är student. Bara timmar senare tar de bort mig från facebookgruppen "café" (fastän vissa är kvar fastän de inte jobbar där). Jag anar att det är några som inte tycker om mig (och de har de aldrig gjort) och nu hittade de ett kryphål och de fick äntligen sin vilja igenom. För hade det bara handlat om att vara student, så hade han faktiskt kunnat fråga mig om det innan han beslutade sig att skicka det modiga sms.et om mitt avsked.

Okej, nog om bitterhet. Jag bryr mig inte så mycket i allmänhet. Jag kämpar på med att få CSN tillbaka eller att få praktik. Vilket som låter bra just nu. Lämnade in mitt cv igår till musikaffären och berättade att jag var väldigt intresserad av jobb efteråt, kanske sommarjobb eller bara några timmar här och där. Vi får se vad som händer. Han hade ändå en person före mig i kön. Men jag hoppas på det bästa. Är det något jag kan så är det musik! Jag kanske inte är grym på gitarrer, men det finns inget som säger att man inte kan lära sig.

Okej, nu är det dags att städa upp lite här. Det ser ut som fan efter vår 3års-kväll :) Men det var trevligt i alla fall och filmen var riktigt bra. oförutsägbar och spännande. Jag älskar Liam Neeson när han är badass!

Kommentarer

Populära inlägg