den lilla progressen fortsätter

400 g till. Idag är det 3 veckor och 1 dag sen jag började. På den tiden har jag gått ner totalt 1½ kilo. Så när man tänker på det håller jag mig till tidsplanen - ett halvt kilo i veckan. Fantastiskt att det börjar hända saker, även om det går långsamt. Det är så förbannat skönt att slippa se de där tyngsta siffrorna längre... Men det är lång väg kvar. Hmm Kitty frågade efter före-bilder. Det kan ju inte bli några efterbilder direkt haha. Men ja, jag ska nog kunna ta en hyfsad före-bild (man kan ju inte direkt säga förebild). Men ja, det är så här jag såg ut innan jag började i december, och när jag gått ner vad jag ska, så kommer jag att lägga upp en efterbild också :)

fruktansvärt osmickrande tröja. Glad att jag inte köpte den!!

Kommentarer

  1. du e duktig vännen!! keep going girl!! :) /mia

    SvaraRadera
  2. man tackar :) fast det är ju inga jätteförändringar jag har gjort egentligen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg