3 år sen vi först träffades - på riktigt

Idag är en väldigt speciell dag. Idag är det 3 år sen jag och Mike träffades för första gången på riktigt. Varje gång jag tänker tillbaka så får jag fjärilar i magen när jag tänker på sms.et han skickade "Nu är jag på Dublins flygplats". Det var då jag visste att det var på riktigt. Att vi faktiskt skulle träffas! Innan dess hade jag mina tvivel. Hans kompisar hade sagt att han inte var typen som fick något gjort, utan sa att han skulle göra det, men gjorde det sen inte (åh det känner vi inte igen alls...).

Jag, mamma och Vicki körde vilse i Göteborg när vi skulle hämta upp honom, så vi var lite sena. Men när vi väl kom fram så kände jag igen honom direkt, och han kände igen mig direkt. Jag har säkert skrivit detta innan, men jag hade två tankar när jag såg honom. 1) han var ju inte SÅ jäkla lång (vilken tur). och 2) vilka vackra ögon han har!
Vi hade lovat varandra en puss. Vi var så pass töntiga att vi hade kommit fram till det redan innan, för att slippa pinsam tystnad och så att vi visste vad som skulle hända. Var ju inte världens bästa kyss direkt >.< Men vi bättrade oss - på väg hem i bilen.

För 2 år sen gjorde jag en video till Mike, och jag har inte gjort något nytt till i år, så än så länge får ni nöja er med denna :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg