Uppföljare till 3 år

Jag kan inte sova, så jag satte mig ner och klippte ihop lite bilder med låten som jag skickade till Mike innan vi träffats för första gången. Vi bestämde oss för att skicka en eller två låtar som påminde oss om varandra. Jag skickade "everything" med Lifehouse och han skickade "far away" med Nickleback och "next plane home" med Daniel Powter. Jag skickade säkerligen en annan sång också, men klockan är ett på natten och det har varit en omtumlande dag.

Har firat lite här hemma med god mat, skum efterrätt (någon persiko-smördegspaj/kaka) men god var den. Och så tittade vi på "unknown" med Liam Neeson. För en gångs skull blev det inte romantisk komedi. Känner att han var väl värd att se nåt annat haha. Nej, men skämt åsido. Vi tycker båda om Liam Neesons filmer och lite thriller/action är ju aldrig fel.

Här kommer i alla fall den färdiga produkten. Hoppas ni får se lite av vad vi har hittat på med (inte jättemycket, mest bara pussats och sett roliga ut)

Kommentarer

Populära inlägg