allt och inget

Idag går tiden alldeles för fort. Det enda jag har gjort är att äta frukost och somna om >.< Egentligen har jag bara planerat in att åka till stan och lämna filmerna vi hyrde förra veckan.

Läste en artikel om ett par som träffats via blocket. Dvs hon blev hans inneboende och sen blev dem ihop efter ett halvår och så står det i artikeln att "ingen av dem hade någon erfarenhet av nätdejting". nej det har de väl inte nu heller? Hon svarade på hans annons om lägenhet, kallar det knappast nätdejting. Aftonbladet... *facepalm*

Tydligen ska jorden drabbas av en solstorm idag. Och tydligen så kan det ge störningar i flygtrafiken och med övrig teknik. Stackars alla människor som är beroende av sina mobiler haha. Själv klarar jag mig utmärkt utan något av det, även om det skulle vara sjukt tråkigt att sitta ensam hemma i den här skolådan och inte ha något att göra, speciellt eftersom alla våra böcker är i förrådet djupt begravda under alla lådor...

Håller dock på att läsa kurslitteraturen till webbdesign/grafisk design. Det är en väldigt tråkig bok som älskar att använda ord som "designprocessen". 20 sidor skulle kunnat bli 2 sidor enligt mig. Men det är bara att kämpa på. 37 sidor kvar på denna veckan, sen är det bara den andra boken också.

Snart kommer nästa invägning :) (eller ja, om 6 dagar) får hoppas att det är en liten skillnad. Varje hekto räknas.

Kommentarer

Populära inlägg