Amy vs Krebo 1-0

Känts som om denna helgen har gått alldeles för fort... Nästa vecka kickar allvaret in. Men vi kanske har vunnit kampen mot Krebo :D

Kommer inte ihåg om jag skrev det sist, men vi fick hyres-avin för februari hemskickad i fredags och då stod det bara hyra, ingen el. Så kanske de har lärt sig. Kanske har vi vunnit och slipper betala el (som alla andra studenter). I så fall, hats off to Krebo, nu har ni i alla fall gjort någonting rätt!

Task för nästa vecka är att kolla upp praktik och se om jag kan få någon sorts ersättning. Då kanske framtiden blir lite ljusare. Och kan jag inte få det, så fortsätter ändå kampen om ett heltidsjobb ^_^ Har sökt hur många jobb som helst, man får väl hoppas att jag är attraktiv för något av dem.

Det blir tråkigt att lämna Vittskövle, men vad ska man göra? Man måste tillbaka till verkligheten. Men fy vad jag vill flytta tillbaka hit.

Kommentarer

Populära inlägg