blah

Ibland är jag lite för envis. Igår ösregnade det (i flera timmar) och det hade precis börjat blåsa. Jag ville ut och och gå, så att jag fick lite motion, men Mike tyckte att det var en dum idé. Men jag sa att vi var tvungna att gå eftersom vi skulle handla mat också. Så vi gick, och vi blev dyngsura. Det var också då jag upptäckte att min jacka inte är så värst vattentät (hela min rygg fick erfara det). Det tog mig sisådär två timmar att bli upptinad igen. Inte mitt bästa drag, men det blev i alla fall en lång promenad.

Så fort det har slutat blåsa tänkte jag gå ut och gå igen. Imorgon blir det kanske bowling (ja, men det är träning det med). Vi blir kanske 6 stycken så då blir det ca 40 kr per person. Äntligen något man har råd med >.<.  Har fått ett svar på böckerna jag tänker sälja. Hurra! Jag hoppas att jag får alla sålda (det är alltid roligare att sälja dem som ett paket än separat, för då är det alltid någon jäkla bok man inte får såld).

I övrigt så kommer detta att bli en väldigt lat dag eftersom jag känner att jag inte alls sovit så mycket som jag skulle. Det gjorde jag inte igår heller (men då var jag envisare än envisast). Annars händer det inte så mycket här. Jag önskar att det hände något, men i väntan på Mike's CSN och på att jag ska börja jobba igen kan man mest bara sitta och rulla tummarna (och bowla).

Kommentarer

Populära inlägg