träningskompisar

Snart bär det av mot tredje dagens "motionspass". Jag saknar gymmet något grymt. Även om jag förra gången gjorde många misstag (som jag då inte hade någon aning om att jag gjorde) så fick jag mycket gjort där. Jag pushade mig själv, men inte hårt nog.

Man kan säga vad man vill. Detta är min resa, det är jag som måste gå i mål på egen hand, men att träna med en kompis, pojkvän eller vem man nu vill träna med, det är guld värt. För när en av oss inte har motivation så finns den andra där att sporra en. Den veckan jag tränade med Cilla 3 gånger hade vi superkul. Hade jag bara haft råd att gå på det gymmet hon går, så hade jag lätt gjort det (de är helt sjukt dyra). Tyvärr så har ju Sofie flyttat till Uppsala, annars kunde hon och jag träna ihop. Mike är väl inte alls lika inspirerad som jag är och jag kan inte träna med någon som jag måste pusha hela tiden (och som inte pushar mig). Men när han väl är motiverad så är han superbra att träna med. Tomoko och André var roliga att träna med och de tränar där jag brukade träna :)

Imorgon ska vi hem till pappa och lämna Birgittas present. Mike var rätt kass på hennes födelsedag, så vi ville inte smitta dem. Jag har haft tur än så länge (peppar peppar ta i trä) att jag sluppit hans hosta.

Nä, nu blir det frukost och sen ska man gå bort till bowlinghallen 1 timme med Mike, syrran, hennes kille, hans kompis och brorsan :)

Kommentarer

Populära inlägg