problemlösare nummer 4325

Ja, för så jäkla smarta är inte mina lösningar på mina problem, men de får funka just nu! Idag kom Mike på att han inte sagt åt mig att han använt de 500 kronorna vi hade i kontanter istället för sitt kort, så nu blev det en jäkla stor felräkning i budgeten... Så idag bestämde jag mig för att det är dags att sälja lite saker för att få in lite pengar. Känns som om jag aldrig kommer få min klänning såld, har försökt i sådär 3 år... Köpte den för 2300 kronor för min systers bröllop, använde den en gång, slängde ut 300 kronor på kemtvätten och det är OMÖJLIGT att sälja den... trots att den är hur vacker som helst. Men i vilket fall så ville jag ge det ett sista försök. Man KAN ha tur den här gången, man vet aldrig. Och så säljer jag mina historieböcker som jag hade till historia 1. Får jag detta sålt så har man närmre 3000 kronor vilket kommer vara ett trevligt tillskott till min stora räkning till CSN som ska betalas om sådär 29 dagar!

Kommentarer

  1. Jag testade klänning på en personalfest för en månad sedan men .....det är inte min grej riktigt. Hoppas du hittar någon som inte kan vara utan den/G

    SvaraRadera
  2. Man ska aldrig säga aldrig. Klänningar är rätt så bekväma :P Kanske inte denna, men överlag. Jag hoppas också att jag hittar en köpare. Synd att den bara ska hänga och "skräpa"

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg