Söndag ljuva söndag

Det är snö ute. Jag har förberett middagen (eller ja, jag har skurit köttet i små bitar som sen ska bli lite marinerade i någon chili-marinad som jag hoppas funkar haha) och jag håller på med fikat. Det är första gången jag gör detta på ungefär 2 år. Det är Mike's favorit, men det tar sån jäkla tid att göra det. Banoffee-paj. Fick gå upp klockan tio bara för att sätta igång den kondenserade mjölken (ja, det är alltså den som tar 3 timmar... den ska kokas tills den blir kola) Kommer säkerligen upp en bild senare :)

Huset är fint och rent och vi väntar på våra "gäster" haha (Ja, ni vet vilka ni är). Har bara planerat en enda sak inför nästa vecka och det har jag redan bloggat om.

Håkan Juholt har avgått som partiledare (på tiden?). Borde han egentigen ha blivit partiledare från början? Det går ju att diskutera. Jag vet säkerligen personer som diskuterar både för och emot (be my guest).

Annars blir det nog en lugn vecka, nästa vecka.

Kommentarer

Populära inlägg