sista inlägget för januari

1600 läsare i januari. Inte helt dåligt :) Hade varit skoj att kunna slå november (nära 1900) men ah, jag har inte haft lika mycket tid att skriva på sistone. Det har ju hänt en hel del i mitt liv denna månaden... Om man sammanfattar den så blir det:

Började jobbet igen
Blev av med jobbet
Tog det hemska utdragna blodprovet (yay)
Fick lön för mödan (dvs fick lön OCH tårta)
Sökt jobb som en galning
sökt prakikplats som en galning
Bloggat en del
Umgåtts med underbara vänner
Umgåtts med underbara familjen
Bakat fantastiska saker och kommit på nya recept
Gått ner närapå 2 kilo på 4 veckor
Klarat 1 av mina 7 löften
Gått på ett möte på arbetsförmedlingen
Möblerat om i lägenheten
Firat att jag och Mike har bott ihop 3 år

Ja, det kanske inte är jättemycket på en månad. Men förhoppningsvis så blir februari mer produktiv :) Men jag känner ändå att vi har kommit någonstans, att JAG har kommit någonstans med allting jag har sagt att jag ska göra. Gå ner i vikt, börjat leva mitt liv lite bättre och faktiskt ha ganska stor koll på saker och ting!

Kommentarer

Populära inlägg