nytt år nya...

förväntningar? Förhoppningar? Besvikelser? Tragedier? Vad kan man egentligen vänta sig av detta året? Förra året var rätt kasst i många bemärkelser. Vi gjorde en del dumma beslut, jag var sjuk rätt mycket och jag förlorade mitt csn... Det kunde ha varit mycket, mycket värre, det vet jag. Men ibland kan mindre saker vara jobbiga nog. Eric Saade vann ju melodifestivalen, bara det är illa nog haha <.<

Klockan är typ 2 och jag sitter fortfarande i sängen. Inte för att jag känner mig bakis eller nåt (trots att vi drack en hel del) men vi kom hem rätt sent och jag satt uppe och taggade folk när jag kom hem (fråga mig inte varför jag var tvungen att göra det klockan 3 på natten)

Nästa vecka blir det bowling och sen var det snack om någon spelkväll (eller ja, chokladkväll för oss som inte känner oss så sugna på att spela mortal kombat 9)

I vilket fall, gott nytt år alla. Jag hoppas verkligen att detta året blir bättre än förra, men inte lika bra som nästa år ;)


Kommentarer

Populära inlägg