träning

Nu jävlar! Idag är dagen då jag börjar med nummer ETT på min lista av de 7 saker som jag ska göra innan min födelsedag, nämligen starta min viktminskning. Okej, det är lättare sagt än gjort och kommer att kräva sjuk motivation, men jag KAN göra detta. Så nu börjar vi lätt med att gå fram och tillbaka till netto (ja det blir väl en halvtimme) men sen ska vi också gå till ICA och apoteket, och det blir väl sådär 30-40 minuter till :) Att gå långa promenader på 40-50 minuter är det första steget och får igång kroppen (ja, det där sista läste jag precis på aftonbladet, så det vet man inte om det stämmer. Inget stämmer där). Önska mig lycka till:)

Och så dagens kalkon till kristianstadsbladet. "Vittskövlevägen i Degeberga"? Var det inget som sa er att vittskövlevägen KANSKE ligger i just Vittskövle?

Kommentarer

Populära inlägg