storstädning

Idag ser vår lägenhet nästan ut som en lägenhet och inte en skolåda full med lådor. Det är fortfarande en del lådor överallt, men det tar sig :)

Och snön faller utanför fönstret. Blötsnö, men snö i vilket fall. Bara nästan 2 månader för sent, men ändå. I övrigt händer här inte så mycket. Försöker hitta goda recept på köttet jag har köpt till imorgon. Hittade något, så får se om det blir nice!

Inget planerat för ikväll. Det har varit en omtumlande vecka, så man behöver lite lugn och ro. Har också kontaktat CSN angående om jag kan få tillbaka det eller inte. Hon på telefonen (måste varit samma idiot jag pratade med förra året) kunde inte ge mig någon hjälp alls och gav ut konstig information som jag inte litade på alls (som att om man har ett återkrav kan man ändå få csn, fastän det står klart och tydligt att man inte kan få det). De där på csn borde utbilda sin personal mer så att de faktiskt kan ge normala svar på frågor. Det är ju knappast bara jag som har hamnat i problem p.g.a. dem.

Inget nytt om praktiken. Har jag inte hört något nästa vecka så går jag ut och letar på andra håll. Kan ju bli ett helt äventyr att leta praktikplats :)

Kommentarer

Populära inlägg