Min dag

Har precis kommit hem från en trevlig dag hos pappa med födelsedagsfirande för Birgitta med tårta och sen en väldigt god middag efter det.

Känner mig helt slut i huvudet av någon anledning, kan bero på att det är fredag och jag börjar jobba igen på måndag. På tisdag är det möte på AMS där jag förhoppningsvis kan få reda på om jag kan få komma ut på praktik eller om jag helt enkelt får söka ett heltidsjobb via den hederliga gamla metoden.

Idag kom Sofie på besök. Har inte träffats sen i augusti, men ändå kändes det inte så längesen ändå. Och när man tänker på det, det är nästan 2 år sen vi började engelska 1 ihop... Helt jäkla sjukt! Vi såg "Medan du sov" och pratade om allt möjligt. Nästa gång vi ses ska vi ta tag i gymmet igen :)

Väntar på att Mike ska komma hem med bröd tills imorgon. Hade varit så gött om vi haft 2 cyklar. Blir nog en tidig kväll ikväll. Känns som om jag borde gå och lägga mig innan klockan 10 >.<

Kommentarer

Populära inlägg