träna

Jag vill börja träna igen. Jag vill lära mig att äta rätt. Finns det någon där ute som vill bli min träningskompis? ^^ När jag hade som mest tid att träna så tränade jag fyra gånger i veckan 1-1½ timme per gång i gymmet, mest kondition och lite styrka. Och det gick som allra bäst när jag hade någon att träna med (som allra bästa Cilla, vår blivande jurist Sofie eller min Mike). Har tittat på biggest loser igen och Courtney (tjejen som innan programmet vägde över 200 kg och gick ner 65 kg bara för att få vara med) är min favorit. Fy fan vad hon är bra! Hon väger mycket, men inte fan ger hon upp. Hon kämpar på trots allt och det är värt mycket i mina ögon. Jag önskar att jag också kunde vara sådan, och under en längre tid. Om jag skulle börja träna igen (på allvar) så hade jag nog skaffat en träningsblogg så att jag kunde ägna den bara åt träningen och denna åt allt möjligt. Känns som om jag borde begränsa mig lite. Och så måste jag lära mig att äta rätt (och äta tillräckligt). Det är så jäkla ofta som jag kommer på att klockan är fyra och det enda jag har ätit är en knäckemacka med philadelphia på. I alla fall. Jag vill göra nåt åt detta nu!

Jag på gymmet (troligtvis innan passet hahaha för jag ser jävligt glad ut)

Kommentarer

  1. Crosstrainer är skoj, men har man inte råd med att gymma nu så får löpning duga helt klart:)

    SvaraRadera
  2. Hon är utan tvekan en av de mest inspirerande deltagarna i BL historia.

    SvaraRadera
  3. hahaha jag minns den bilden, vi var på väg in o träna ihop :D och du kan göra allt du vill du måste bara verkligen besluta dig och ha uthålligheten att hålla dig till det du beslutat hur tufft det än är ... du kan, jag lovar, massor med kramar cilla

    SvaraRadera
  4. ja det hade varit så skoj om vi kunde träna ihop :D Så det var så här du gjorde din uppgift? Haha :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg