freeeeeeeeeeeeedag

Fy fan, äntligen fredag. Min gudfar Göran kom och gav mig ett presentkort på 200 kr på naturgodisaffären, så då ska jag dit och kolla in lite vad dem har :D De har ju sjukt goda kryddor där också. Detta förgyllde hela min morgon, tack så hemskt mycket ^_^

Övrigt så var det en ganska lugn dag, fram till 12 då alla bestämde sig för att komma på samma gång och handla. Väntar på att lillasyster Vicki och hennes pojkvän Chris ska komma o hämta lite saker som hjälpte Mike i SFI. Annars så har man väl inga planer idag. Ska ta det lugnt och lyssna på musik. Kanske få lite tvättat också. Jätteskoj att jag får fler läsare hela tiden ^_^ Förhoppningsvis kommer jag att kunna skriva mer intressanta inlägg än detta. Har inget mer att tillägga, hjärnan är som en deg, även efter en liten lunch-rush

Kommentarer

  1. Alltid kul att kunna räcka en "bräda". Hälsa Belal när du är där /G

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg