November

Jag kan knappt fatta det. Det är redan den förste november. Nyligen var det förste januari och vi hade precis kommit hem från nyårsfesten från Ellis och Josefin. Jag var fortfarande lite sjuk och hade knappt druckit något på hela kvällen (alkohol då) men det var en sjukt trevlig kväll. Nu är det mindre än två månader kvar tills nyårsafton och prick två månader kvar tills det nya året börjar. 2012. På tal om det... Är det någon som faktiskt tror att jorden kommer att gå under den 21e december? Själv så hoppas jag inte på det haha för jag och Mike har planerat vårt bröllop 2013.

Hela begreppet "jorden kommer att gå under" börjar bli lite uttjatat och jag hoppas att vi den 22e december 2012 kommer att inse att vi inte ska lyssna på domedagsprofeter eller liknande. Men åter till 2011. Jag har precis vant mig vid att det ÄR 2011 och nu är det snart 2012. Åren går för fort, det känns som om det var igår vi höjde våra glas i en skål och välkomnade 2011 och nu ska vi snart säga farväl till det.

Kommentarer

Populära inlägg