Tittat på lägenhet



Jag är lite i extas just nu. Visst, lägenheten är liten och den ligger på sjätte våningen, men jag blev helt kär i den. Jag föll pladask. Det kan ju vara för att tjejen som bor där hade så fin inredning (och både hon och hennes pojkvän var supertrevliga), men ja... jag vet inte vad jag ska säga. Mike älskade också den. Så vi har sagt ja till den, även om vi är nummer 4 i kön. Får vi denna så kan vi kanske t.o.m. flytta in redan i januari. Så håll tummarna för oss :D

Den är 9 kvadrat större och 1000 kr billigare plus att många av våra vänner bor där ^_^ Då kanske vi måste köpa ett köksbord igen :D

Kommentarer

  1. Haha, men jag gillar sådan där töntfilmer:) haha

    SvaraRadera
  2. Åh, den ser jättebra ut, på ritningen:P Håller tummar och tår för er!
    För egen del går det skräp i bostadssökandet, har köat för kort tid. De som är först idag har köat sedan 2008...
    Kram

    SvaraRadera
  3. ja, men vi har ju ungefär 650 poäng och det är ju 650 dagar... kan ju säga att en del har 5000 poäng och uppåt. Det är helt sjukt! Den var jättemysig. Den kändes som hemma. Både jag och Mike gick därifrån och tänkte att där skulle vi trivas =)

    SvaraRadera
  4. Härligt att bo högt....när man väl kommit upp. Håller tummarna och fixar inflyttningste om ni får den/göran

    SvaraRadera
  5. yaaaay, den ser jättefin ut, håller tummarna för er , kramar

    SvaraRadera
  6. Yoink! Ser ju jätte bra ut!!!!! Och va tur att man kan klippa ut måttbandet på ritningen! :D

    SvaraRadera
  7. haha >.< kunde ju inte missa måttbandet ;) Ja, den är jättefin och när vi var där kändes det verkligen som hemma =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg