löning

Idag är nog dagen då alla människor är som lyckligast (eller mår som sämst, när man måste lägga alla pengar på räkningar?). Jag blir jätteglad av löning i alla fall, även om man fick mindre än vad man trodde... Så egentligen ska jag ut och handla julklappar idag, men det får vänta eftersom ett trevligt dubbelpass på jobbet väntar inom en timme... Har haft 3 dagars ledigt och då är man alltid extra seg när man ska tillbaka.

Som vanligt nu under vinterhalvåret så kan jag inte sova. Jag förstår inte varför det blir så... Det slår aldrig fel, men förhoppningsvis är det bättre än de andra åren (då jag har varit uppe till fem-sex på morgonen nästan varje dag). Ångest är en ljuvlig sak, men den får gärna lämna mig ifred nu. Är trött på den.

Men i vilket fall, nu bär det snart av mot jobbet och sen ska man spendera första advent med föräldrarna, trots att syrran och hennes pojkvän ska hela vägen upp till Norrköping för att hälsa på världens bästa Carro och Johan. Men det ska bli skönt med en flykt till landet för lite avkoppling och förhoppningsvis glögg :D

Kommentarer

  1. ja vi är nog rätt så lika när ddt gäller löning haha man känner ju sig rik i alla fall den dagen :P hoppas att ni får trevligt ute på landet, kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg