Nästan 1500

Jag hade som mål att få 1500 läsare denna månaden. Just nu har jag 1470, så det känns som om jag faktiskt kommer att nå mitt mål (och kanske lite till) :) Det är jätteroligt att så många har tittat in och läst. Jag förväntade mig faktiskt inte detta när jag började att blogga igen i oktober. I oktober hade jag lite drygt 500 läsare och nu är det nästan 1000 mer. Helt sjukt roligt ^_^ Har fått min nya mobil, äntligen. Och för er som tror att jag kommer att slösa en massa pengar när jag inte har det, har fel. Jag betalar faktiskt mindre för denna än vad jag gör med min gamla. Alltså inget kontaktkort längre, utan nu har jag abonnemang med gratis sms och jag ringer väldigt sällan ändå. Så nu blir det nytt nummer och jag har inte lärt mig det än haha =)

Nu är man hemma hos sina föräldrar efter ett dubbelpass på jobbet. Axlarna är lagom slitna och jag gjorde säkerligen massor med misstag för det var min första fredagsstängning och dessutom med nya rutiner... jepp... och så hade man bråttom! Första advent på söndag. Ska bli så mysigt att tända alla ljusen och sjunga lite adventssånger(ja, vi tar julen på allvar i min familj hahaha)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg