tonårs-nostalgi

Jag och Mike bestämde oss för att kolla lite på första säsongen av Sabrina tonårshäxan. Jag fullkomligt älskade den serien när jag var yngre. Jag hade några böcker (men de flesta lånade jag av min kompis som hade i stort sett alla). Jag hade inte ZTV, för jag har för mig att den gick på den kanalen (kan ha fel), vi hade bara 1,2 och 4 (precis som nu) så det var mycket jag missade. Men ibland var jag hemma hos pappa och han hade de flesta kanaler och då fick jag titta på detta programmet. Jag älskade humorn och att Harvey var lite av ett pucko, intelligensmässigt då. Nu satt man där och skrattade och kom ihåg alla roliga scener med Salem. Ah, såna tider att minnas. 90-talet då ljusa jeans (totalt utan stretch) med hög midja var inne och gärna en kort helt vanlig topp... och alla killar hade mittbena och alla tjejer våfflade håret (ja, vi gjorde det på 90-talet också, inte bara 80-talet).

Kommentarer

Populära inlägg