inför semifinalen i idol 2011

Ja, jag har gjort flera inlägg om idol, men jag måste bara säga detta. Fy fan vad Robin var bra! Jag fattar inte varför folk kritiserar honom. Han har sån jävla bra röst. Om jag får bestämma så går Moa och Robin till final. Moa för att hon är en sån typisk eva cassidy och jag tror att en skiva med hennes egen musik hade blivit en riktig mysig kompott av allt möjligt och Robin för att han skulle vara helt sjukt bra på scen och har en fantastisk röst. Sen att han kan sjunga allt, det är ju det som både är bra och dåligt. Hittar han bara sin stil så går han inte att stoppa =) Jag brukar avsky idol och aldrig hålla med juryn, men  detta året var jag tvungen att kolla och ja, förutom att Molly borde ha fått stanna istället för Amanda F så tyckte jag att det var en bra kväll.

Kommentarer

Populära inlägg