uppföljning löfte 2

Idag fick jag tillbaka mitt första mail. Det var ett riktigt trevligt sådant. Han sa visserligen ingenting om vad han tyckte om musiken, men han sa att jag hade gått rätt tillväga i alla fall och att han ville att jag skulle hålla honom uppdaterad fastän de inte behövde musiker just nu. Han ville gärna behålla mina kontaktuppgifter. Så det var ju trevligt och inte alls lika farligt som jag trott. Det hade ju varit fruktansvärt om han hade skrivit "din musik är skit och vi vill inte höra från dig igen" haha.

Men nej, det känns väldigt bra i alla fall. Målet är nått och att jag dessutom inte fick något otrevligt mail tillbaka var ju dessutom ett stort plus. Så vad får jag då ge mig själv i belöning för detta? Jag får gå och klippa håret. Hjälmen ska äntligen väck! Har inte klippt mig sen i juni så ni kan ju tänka er hur mitt hår ser ut... Tänk er Einstein fast brunrött-ish. Jag har väldigt svårt för att unna mig saker. Jag är jätteduktig på att köpa saker till andra och speciellt Mike, men till mig själv.. ja, där är det inte lika lätt. Så jepp. Nu blir det ny frisyr (eller bara samma, fast snyggare).

Kommentarer

Populära inlägg