februari!

Fick världens gulliaste lapp från Mike när jag vaknade upp. Han ville hitta sin usb-kabel till sin mobil och frågade om jag kunde hitta den (och sen en massa gulligt fjäsk) haha. Det är väldigt skumt, för vi bor verkligen i världens minsta etta, men ändå hittar vi aldrig någonting här. Det borde ju vara enkelt att hitta saker! När vi bodde i vår dubbelt så stora lägenhet var vi aldrig av med något (okej jag brukar bli av med min mobil 5 gånger om dagen, men det spelar ingen roll var vi är).

Det är helt sjukt att en månad av det nya året redan är över. Nu är det inte direkt "nytt år" utan nu är det bara "året". 2012... Jag gillar det. Jag avskydde 2011. För mycket skit hände då, för mycket motgångar som höll på att förstöra en. Jag hoppas verkligen detta året blir bättre.

Vad händer för skit idag då? Jag ska ta mig samman och åka till stan och leta praktikplats. Och sen lär jag väl gå till Domus och handla. Det är väl det... Funderar på att skaffa gymkort igen. Problemet är bara att det finns ett som är relativt billigt och då får man gym, spinning och pass. Sen finns det ett som är 100 kronor dyrare men då får man gym, pass (antar att spinning ingår) OCH tillgång till simning och bastu och allt vad det innebär + att Cissi också tränar där, så då kan vi träna tillsammans igen (hurra). Börjar jag på praktiken så har jag ju råd med det... Och jag skulle verkligen vilja börja träna igen... För om jag tar det billigare gymmet så blir det som förut, jag tränar helt själv och jag har ingen som pushar mig (för jag är usel på att pusha mig själv).

Och så ska det demonstreras i Kristianstad mot att ta bort träden på östra och västra boulevarden. Så alla ni som känner er manade att rädda träden, kom och knyt en halsduk runt ett av dem! Själv vet jag inte om det kommer att hjälpa, men det vore ju synd att ta bort dem.
 

Kommentarer

  1. hade varit underbart om du kunde skaffa kort så vi kunde träna ihop igen :D och var och när är den demostrationen ... vi vill behålla träden jue ^^... massor med kramar

    SvaraRadera
  2. jaa >.< det hade varit awesommmmmme :D Jag vet inte när demonstrationen är, det står nog i artikeln, jag har iaf helt glömt det xD Vilken bra informatör jag är ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg