Progress nummer 4

Har inte haft så mycket att säga idag. Fick blommor av Mike :) Så det var ju trevligt i alla fall. Idag var det dock en milstolpe för mig. Jag har nu totalt gått ner 2.4 kilo och så lite har jag inte vägt sen i maj förra året, då jag tränade som fanken bara för att gå ner 4 kilo och gå upp det igen, och nu har jag knappt tränat alls och äter vad jag vill, men måttligt.

Förändringar jag märker är att mår mycket bättre. Jag är visserligen fortfarande ganska trött, men jag sover mycekt bättre. I cm har det inte hänt jättemycket. Sen jag började har jag kanske gått ner 6 cm i midjan och runt 7 cm om höfterna. Så ja det är kanske en storlek mindre. I engelska storlekar är jag 2 storlekar mindre än i Sverige. Det är rätt sjukt!

Den 1.e juni hoppas jag i alla fall att ha gått ner 10 kilo och ca 10 cm i midjan och 10 cm om höfterna, så jag är ju inte så långt ifrån när det gäller cm, men vikten vet jag inte om jag klarar. Jag hoppas på det i alla fall. Det är ett mål, men om jag inte når det då så vet jag att jag kommer att nå det förr eller senare. Jag har massor av vikt att gå ner, men små steg är mitt motto nu för tiden :)

Kommentarer

Populära inlägg