söndag

Nu är det lov för Mike och all snö är borta... Då blir det väl inte att man åker skidor i år heller (vi som inte har råd att åka till Frankrike, Schweiz eller någonstans uppe i Sverige. Ja vi som helt enkelt inte har råd att åka nånstans!)

Det har nu gått 3 veckor sen jag gjorde blodprovet. Man tycker ju att resultatet skulle ha kommit! Syrran Catta sa att det kunde bero på en av två saker. 1) Jag kollade inte om min adress stod på remissen.... Tänk om jag glömde skriva i den? Jag var alldeles för nervös för att tänka på såna saker när jag var där. Jag visste knappt ens var jag var :/ I vilket fall tänker jag ringa dit och kolla så att inget är fel.
2) Ju längre tid det tar, desto större är chansen att jag inte har det! (oh joy.. men jag vill inte ta ut någon seger i förskott... Jag vet att jag borde tänka positivt, men jag kan inte bortse det faktum att jag kan visst det ha en muskelsjukdom och då måste jag vara förberedd  på det).

Blir nog en musikblogg senare :) Jag känner för ny musik, och det ska jag så klart visa er också.

Kommentarer

Populära inlägg