ugh

Idag känner inte jag för att prata om mig själv. Idag tänker jag prata om något helt annat. Som att det är superkallt ute och det hade varit trevligt att åka skidor. Snö finns det, bara sådär 2 månader för sent. Kommer vi ha snö i maj?

Okej, det får bli lite om mig ändå... Har sovit kanske 4 timmar och nu är det omöjligt att sova, för Krebo håller på och spikar ihjäl sig på något. Vet inte vad de gör, men de är väldigt högljudda. Jag önskar att jag vore en person som i stort sett la mig ner och somnade direkt och sen sov mina 8 timmar. Men jag är en tänkare, en grubblare och en orolig person. Så fort jag har lagt mitt huvud på kudden kommer fem miljoner tankar och försöker jag att tänka bort dem så tvingar de sig fram igen. Oro har alltid varit mitt bekymmer. Tydligen har jag haft sömnproblem när jag var yngre också. Jag bara önskar att de kunde sluta nu. Man mår botten av att inte sova ordentligt och man blir så fruktansvärt förbannad över inget. Och när man inte mår bra så går viktnedgången åt helvete. Inte ett enda minus på en vecka, bara plus. Jag äter rätt, men i huvudet står inte allt rätt till. Jag erkänner, att förlora jobbet tog hårt på mig. Man känner sig så förbannat värdelös när man inte ens lyckas med att ha en inkomst varje månad. Och att hitta praktik? Verkar omöjligt, fastän det egentligen inte skulle vara så förbannat svårt. Det största problemet är ju att precis ALLA är ute på praktik så det inte finns så många lediga ställen kvar.

Nej, idag är ingen bra dag. Hungrig, trött, irriterad och känner sig allmänt värdelös. Jepp.

Kommentarer

  1. trist som tusan ju men det blir snart bättre ska du se, styrkekramar till dig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg