30årsfest

Har precis varit på Cattas 30-årsfest :) Har haft hur trevligt som helst. Kommer att lägga upp bilder när jag kommer hem. Kan ju bara säga att barnen rastade mig, Mike och Chris väl. Vi sprang rundor som idioter (ja, Mike och Chris hade det lite värre). Men det var skoj. Alltid skoj att träffa syskonbarnen (och deras kusin).

Anledningen till att jag inte bloggat så mycket under veckan är för att jag hållit på med Cattas födelsedagspresent och jag visste att hon mycket väl kunde gå in här och läsa så därför kunde jag inte säga något om det. Jag har bakat cupcakes åt henne. Mycket fina (kommer upp bilder senare på både festen och cupcakesen).

I övrigt har det än så länge varit en väldigt trevlig helg... Men när man kom hem till mamma så hade hundfan ätit upp all min fondant och mina chokladbokstäver (som jag inte ens använt). Kan ju säga att jag var lagom förbannad! Ungefär lika förbannad som när hon åt upp mitt galaxy (som inte går att få tag på häromkring) i somras.

Men vi avslutar med det positiva. Åt väldigt god mat (fantastiskt saftig kyckling) och drack mycket gott.
Tack Kalle och Catta för en underbar afton :)

Kommentarer

  1. Tacka... jag vet hur man ska hålla en kyckling våt ;)

    SvaraRadera
  2. fint Kalle :P ja du är ju bra på kyckling!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg