saker som gör mig riktigt glad!

Ibland är det lätt att deppa ihop över saker och då försöker jag tänka på det  bästa jag vet. Förstås är det familj och vänner, men det finns andra saker som också gör mig otroligt glad, så jag tänkte dela med mig av min lilla lista (utan inbördes ordning).

1) Glad musik. Gugug på youtube gör mig så fruktansvärt glad med deras underbara ukulele-musik. Just denna videon spelar dem ihop med L'uke och någons pappa. Jag vill bara hoppa omkring när jag hör denna. För det är vad musik handlar om: gemenskap, glädje och kärleken till musik.


2) Att baka
bakning 2011


3) Spela piano i flera timmar utan att förstå att tiden gått
fina nötter


4) Glömma allting annat runt omkring en och fokusera på nuet
hehe


5) Spela något töntigt online-spel som "draw my thing" eller "ludo". Spelar man dessutom med vänner blir det extra skoj :)
Mike ritade en geopard


6) Träna
inne på friskis & svettis 2011


7) Min lilla Boris
jag o Boris 2010


8) Doften av nyklippt gräs eller nybakade bullar
nybakade Scones



9) Choklad (of course)
galaxyyyyyyyyy


10) Att få vara lite självgod och egoistisk ibland!
Det är okej att tycka att man är världsbäst ibland

Kommentarer

Populära inlägg