Nåt nytt!

Idag ska nog jag och en kompis gå på ett pass på friskis och svettis. (I alla fall hoppas jag det) Att träna pass har jag inte gjort sen 2008... Det känns som om jag kommer att vara helt slut, men det är det säkerligen värt ^_^ Det är förresten ett danspass vi ska gå på, och det har jag velat testa på hur länge som helst!

Och för alla er som har en massa ursäkter att inte träna. Denna veckan är det gratis att träna på friskis och svettis, så om ni vill sluta slingra er och faktiskt göra något, säg till mig så kan vi gå dit tillsammans i veckan och antingen träna på gym eller gå på något pass. Är det gratis finns det ju inga ursäkter.

Och stackars Mike hade idag sönder sitt andra (och numera enda) fina lilla snapsglas. Han sa igår att han absolut inte ville ha sönder det, och så idag tappade han det och det gick i tusen bitar :/ Det var jättesött med silverkant. Får se om man kan hitta nåt liknande nånstans. Tycker så himla synd om honom.

Och förresten, att äta havregrynsgröt varje dag är inte helt fel :D

Kommentarer

Populära inlägg