En dag i romantikens tecken

Ikväll blir det bowling, och för mig är det kanske inte det mest romantiska man kan göra på alla hjärtans dag, men för Mike är det det bästa man kan göra. Och varför inte? Vi har ju testat att göra en massa sliskigt söta saker på alla hjärtans dag, men tillslut bestämde vi oss för att om vi vill vara sliskigt söta mot varandra så behöver det inte begränsas till en dag på året. Däremot så vill vi ju göra något vi annars inte gör. Och att gå och bowla är något vi inte direkt gör ofta. Sist vi bowlade var i januari och innan dess var det 3 år sen och innan dess var det nog 5 år sen. Så, ja, för mig är det nog lite speciellt med bowling ändå.

Håller på att fixa med efterrätten men kom på att jag glömt skriva i en sak i receptet så nu fattas jag det och måste vänta tills Mike kommer hem -,- Detta var vad Mike fick av mig förresten :) Det är lite allt möjligt i den, jag la i bl.a. hans favoritchampagne, godis, lite interna skämt och en robot-tesil :) Älskar Lagerhaus!

Det lär komma upp lite fler bilder i en senare blogg. Hoppas ni alla har en helt underbart rolig dag, oavsett vem ni planerar att spendera den med.

Kommentarer

Populära inlägg