"the unspeakable"

Det förbjudna ordet. Jag har kommit på att om jag INTE säger det så händer det inte! Men så fort någon säger det så kommer det en epidemi av detta skitet och i ungefär 48 timmar mår man som skit. Jag tror att ni vet vad jag menar. Men jag kan inte säga det.

2008 på julafton var enda gången jag har drabbats av detta fruktansvärda virus (ja, i alla fall tror jag att det är ett virus). Jag hade dagen innan dessutom käkat hela vitpepparkorn för att inte bli sjuk fastän jag visste att syrran och hennes familj redan hade haft det. Positiva i det hela? Jag gick ner 2 kilo på 2 dagar och sov i stort sett igenom 2 dygn (men dem kilona går man ju upp igen när man blir frisk).

Så detta året tänkte jag lägga till på min önskelista till jultomten att jag önskar att jag INTE blir drabbad av detta skitet - någonsin igen.

Kommentarer

Populära inlägg