kulinariskt fiasko

Sitter och väntar på min kebabrulle... inte vad jag hade tänkt att äta, men jag orkar inte ställa mig och laga en middag till... Jag skulle göra laxfilé med sparris, kokt ägg och hollandaisesås... Ja, allt utom ägget blev ett totalt fiasko. Jag glömde att krydda fisken (och dessutom luktade den bara sump, aldrig mer fisk från ICA's egna varor), jag satte in sparrisen i ugnen med fisken så den blev helt söndertrasad istället för att koka den lite... Sen hade vi bara flytande smör istället för vanligt när vi skulle göra såsen så den blev helt lös och luktade lite skumt... tillsammans smakade det skit och man kunde inte ens skära sparrisen... Men det SÅG i alla fall aptitligt ut!

Kommentarer

  1. Ni får komma hit en dag så ska jag lära dej!

    SvaraRadera
  2. gärna :) brukar visserligen aldrig misslyckas med fisk...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg