Date Night

jag och mina peace-tecken
Jag och Mike kom precis tillbaka efter vår lilla date night på grekiskan. Jag vet inte varför, men jag bara kände för att gå ut ikväll och när Mike kom hem (utan att jag sagt nåt) sa han att vi borde gå på en date haha :) Så vi gick ner till grekiskan (kanske 1 km bort, vet inte, kändes inte långt i alla fall). Halt satan var det >.< höll på att ramla några gånger haha. Köpte även underbart fina muffinsformar och juliga sådana (5 kronor på netto, det e billigt).

Även om man har varit ihop i 3 år eller om det så är 50 år, så behöver man ibland ut och bara bry sig om sig själva och dessutom så orkar vi aldrig äta en hel pizza var, så det blev en tillsammans. Den var sjukt god, Amore heter den (passar ju bra in). Och så fick man en trevlig promenad också. Blir lätt när man är ledig att man inte gör ett skit.

Inget annat har hänt idag, varit en ganska händelsefattig dag och det är trevligt det med eftersom jag varit helt slut idag. Jobbar inte förrän på torsdag igen, så jag har ju tid att ta igen mig på! Var dock väldigt trevligt att jobba igår. Många trevliga människor kom och pratade med mig. Lite stammisar och nya ansikten ^^

jättegullig buske

offentligt hångel under gatlampans sken

Kommentarer

Populära inlägg