snart är 2011 slut

Detta året har varit ett konstigt år för mig. Det har bara flygit förbi utan att ha haft någon större effekt på mig. Ta t.ex. 2010, det gick hur långsamt som helst. Jag hann göra asmycket och jag hann lära känna jättemånga människor. Detta året har jag läst historia (börjat med engelska men fick hoppa av) varit på camping i valje och börjat på ett nytt jobb... Det känns som igår som vi var hos Josefin och Ellis och skålade in 2011.... De säger att tiden går otroligt fort ju äldre man blir, men detta är ju löjligt. Jag hoppaas att nästa år går lite mer långsamt och blir lite mer produktivt.

Jag tänker inte lova någonting, för jag är usel på att hålla löften till mig själv (inte så dålig på att hålla löften till andra dock). Men jag kommer att se till att ge mig själv en spark där bak och sätta fart med saker och ting jag borde ha gjort vid det här laget. Jag blev väldigt inspirerad av en film jag såg för längesen som heter "7 things to do before I'm 30" och jag vet att det är några år kvar tills jag fyller 30, men jag tänkte göra en "7 things to do before my next birthday" lista. Jag ska bara tänka ut vad det kan vara och så postar jag det i nästa blogg. Någon som har några bra tips på saker man BORDE göra, men som man säkerligen inte gör? Nu menar jag inga extrema saker som att hoppa bungee jump, för det kommer aldrig höjdrädda jag att göra.

Kommentarer

Populära inlägg