sexparty, julmarknad och katter

you're going to put this WHERE?

så kan man nog sammanfatta min helg. Har haft en riktigt trevlig helg ute på vischan igen. Som lovat är här en del bilder från i fredags. Jag har respekterat dem flesta av mina vänner och inte lagt upp några bilder utan deras tillåtelse ;) I vilket fall. Jag tycker att oavsett hur oskyldiga ni än är, så borde ni gå på ett sånt här sexparty för det är skitskoj. Man får klämma, känna, smaka osv (smaka på ätbara saker, få inget för er nu).
Här har ni mig och Cilla när vi testar några fingermassage-saker (Cillas blogg hittar ni länkad lite längre ner på höger sida)

På julmarknaden köpte vi inte ett skit, men Mike testade en väldigt fin hatt (eller nåt) och vi tittade på någon fotoutställning och smakade på korv. Det var kallt som satan så man kände inte direkt för att stanna en längre stund, men vi var mest där för att hälsa på Vicki och stötta henne i hennes försäljning (moraliskt stöd). Efter det åkte vi till konsum och köpte mjölk och grädde och hade varm chokladmjölk när vi kom hem. Det var smaskens det, men fy fan vad sött det kan bli. Har nog insett att jag inte gillar sådär söta saker längre. I övrigt så bakade ju jag och mamma lussekatter igår (och mike gjorde en). Hon bakade till sitt jobb och lyckades få 5 över så att vi alla fick varsin.


Nu blir det snart jobb igen 13-18. Inte jättestressigt direkt att ha stängning, men ganska tråkigt eftersom man jobbar själv. Facket gick ut med små armband där det står "förbjud ensamarbete". Undrar hur det hade sett ut om jag burit ett sånt på jobbet idag haha. Så nu lämnar jag er med en vacker bild av underbara lussekatter. Hoppas att er dag blir en riktigt bra dag och att vi får lite snö snart, så att man får lite mer julkänsla!

Kommentarer

Populära inlägg