IQ badboll?

Ibland så är det dem små sakerna som glädjer oss mest och ibland är det de dummaste serierna på tv som får oss att känna oss sjukt smarta. Jag tittar visserligen aldrig på Jersey Shore (vi bara tittade lite snabbt på det igår, och det räckte) men Böda Camping tittar jag på ibland. Och jag tänkte bidra med lite "smart tänkande" från deltagarna från dessa program.

Böda Camping, någon random kille: "Jag gillar inte grönsaker, så jag grillar frukt istället..."
"programledaren" (eller vad man kan kalla henne): "Vad grillar du då för frukt?"
Killen: "Ja.. det blir väl mest paprika"

Jersey Shore (nån av tjejerna): "I like Italy guys"

Snooki: "I really loved the geography of Italy"

eh? >.<  Och just det... någon av killarna som tyckte att italienska tjejer var så olika amerikanska för att de hade moral och studerade...... vad är det för typ av tjejer han träffar, kan man ju då tänka.

Hoppas detta får er att känna er lite smartare. Det finns alltid någon där ute som är dummare än dig!

Kommentarer

Populära inlägg