pizzakväll ikväll :D

Ikväll är det egentligen personalfest, men jag och Mike hade redan innan bestämt med Josefin och Ellis. Så nu blir det pizza istället ^_^ Köpte idag en minijulgran (det var den enda Mike gick med på att köpa) och den är vit :) glömde givetvis att köpa batterier, så får ta en bild och lägga upp lite senare när den lyser så fint :)

jag ÄLSKAR masker
Igår gjorde jag, cilla och liz stan osäker med vårt foppatollegäng. Ja, det var ju såhär att jag följde med dem till stan direkt från jobbet och jag jobbar vanligtvis i fopptollor så jag hade ju inget att byta om till.. så då var de snälla nog att sätta på sig deras också så att jag slapp gå med fopptollor helt själv >.< för de är ju inte så vackra!  Däremot, en rätt kul grej. Jag tittade på julklapp till Mike igår och jag stod och valde mellan två saker. Jag visste att jag ville ha den ena, men jag visste inte om han tyckte om den. Det roliga är att vi gick in i den affären idag och så fort han går in där går han fram till den här saken jag hade velat välja och sa "den här vill jag ha!" Hur bra känner jag min pojkvän? Jävligt bra :D jag har nu också köpt den till honom. Vad det är, får ni reda på på julafton ;)

Nästa vecka är man ledig 3 dagar, det ska bli så skönt att få koppla av lite ute på vischan med familjen. Och nu på söndag ska vi åka och titta på lägenheten ^_^ Hoppas den är fin!

Kommentarer

Populära inlägg