och så börjar man hoppas igen!

Vi är nu nummer 3 i bostadskön på en exakt likadan lägenhet som den vi kollade på och blev totalt kära i för några veckor sen :D Så när jag väl får mailet om att vi kan få åka och kolla på den så ska vi dit och titta och snabbt svara ja :) Denna är dessutom på andra våningen och inte sjätte, även om jag faktiskt inte hade något emot att bo på sjätte våningen. Även om en brandofob som jag helst hade varit så nära marken som möjligt. (brandofob, det kanske inte är ett ord, men det är något jag och August Strindberg har gemensamt. Vi är båda rädda för att bli innebrända och han hade alltid med sig ett rep när han bodde högt upp i hotellrum. Kanske jag också skulle börja med?)

Så ja, nu lyser hoppet igen och vi får verkligen hoppas att de två före oss säger nej! Det är fanken i mig vår tur nu =)

Kommentarer

  1. Bor ni på sjätte våningen nu? De hade ja ej pallat, för långt till marken typ. Håller tummarna för er:-)

    SvaraRadera
  2. Nej den vi först kollade på var på sjätte våningen. Vi bor på andra just nu (i ett hus som är byggt av kellogs cornflakes)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg