melodikryss och farväl

Idag satt jag, mamma och Mike och löste melodikryssets julspecial. En vecka kvar till julafton och förutom julmusiken som spelas ur radion så finns det inte så väldigt mycket julkänsla. Jag tror inte att man förstår hur mycket snön egentligen gör. Förra året hade vi så mycket snö på julafton att Mike, min bror och Russ fick gå ut och knuffa upp Christers bil ur snön. Det var ganska roande för min del som stod inomhus och tittade på, kanske inte lika roligt för dem.

Idag var pappa med i tidningen. Han pratade om julen. Han är lucka nummer 17. Lite roligt när människor man känner (speciellt familj) är med i tidningen ^_^

Idag är också en jobbig dag för lillsyrran. Hon säger hejdå till sin pojkvän idag, som åker hem till England över julen. Så lite tråkigt, men han kommer ju tillbaka den 26e eller 27e (kommer inte ihåg).

Min handled börjar bli bättre, det är mest när man ska ta tag i saker som det gör ont, det gör inte ont hela tiden längre. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Känns som om jag borde göra något produktivt och göra det där luciainlägget som jag planerat så länge, fastän det börjar bli lite för sent för det. Och bilder har jag förstås inte på denna datorn (hemma hos mamma).

Hoppas alla får en underbar fjärde advent i vilket fall :)

Kommentarer

Populära inlägg