julhelg

Idag är det sista dagen som räknas som jul och jag har inte haft en chans att uppdatera. Det har varit  full rulle hela helgen. I fredags var vi hos pappa och åt god mat och öppnade paket. Sen i lördags så var det julfirande hos storasyster Catta, vilket var mycket trevligt och mycket gott. Blev dock lite sent så jag kände mig helt slut. Sen öppnade vi julklappar här hemma och jag fick en synth :D:D:D Jag vet att jag har skrivit här så många gånger att jag saknar att spela, men jag visstse inte att mamma visste om det :) Det gjorde mig överlycklig. Jag blev jätteglad för allt annat också. Fick godis av pycke, dooleys och baileys av pycke och mamma(yum), jättefint halsband av chris o vicki, pengar och tomte (av pappa), armvärmare och ljus av catta o kalle, synth, jättefin svart tröja, jeans av mike, biobiljetter, coola knästrumpor med "A" på (som ska motverka mina svullna ben) och shaker med Dooleys på :D Jag kan ha glömt något (för det är jag jättebra på).

Och från och med nu kommer jag att ha mer tid att uppdatera. På lördag då är det fest hos Ellis och Josefin. Då jäklar :)

Kommentarer

Populära inlägg