stormjävel

Jag är minst sagt rätt trött på stormar just nu... Skulle gå till bussen och det kändes som att man inte kunde andas för att det blåste rätt in i näsan... eller så höll man på att blåsa bort. Det positiva i detta är att vi gick så snabbt att vi var vid busshållsplatsen på 4 minuter, när det i vanliga fall tar 8-9 minuter :) Och så har vi ingen jävla ventilation i den här jävla lägenheten (ursäkta mina svordomar) så man måste ha fönstret öppet fastän det stormar som fan och känns som att fönstret skulle trilla av (i denna lägenheten hade jag inte blivit förvånad helt ärligt och sen hade det väl bara tejpat fast det).

Okej, Idol är över (för gott?) och jag tycker faktiskt att resultatet var bra. Robin skulle komma tvåa för att då har han större  chans att lyckas. Amanda skulle vinna för att hon är speciell, men hon har absolut ingen teknik. Och vadå speciell egentligen? Hon låter precis som Amanda Jensen, Shakira, Macy Gray och all de där som "låter speciellt". De låter ju likadana! Nej, men hon har en schysst style på scenen, skulle dock inte palla att lyssna på henne genom en hel skiva. Och ja, inget ont om henne, men jag tycker att Robin förtjänar mer att lyckas och att hon ska gå tillbaka till gymnasiet och mogna till lite först.

God bless pizza?
Då har man planerat att göra absolut ingenting denna helgen. Så jävla gött. Ska tvätta, men det är väl allt. Planera nyårsfest :) Vad ska man ha på sig? Jag och Josefin har bestämt att det måste vara glitter! Och då blir det samosa igen, typ världens godaste rätt (om man nu kan kalla det för rätt, typ ett stort snacks)

Kommentarer

Populära inlägg