klänning och lägenhet!

Idag var jag och Mike i stan och shoppade lite julklappar. Vi kunde inte titta på lägenheten idag eftersom de redan planerat annat nu när jag redan sagt att vi inte kunde idag... Synd, för då hade jag kunnat stannat på jobbet och hållit ut 1 timme och 45 minuter av... inget?

Jag sa ju innan att jag hittat en nyårsklänning. Ja, jag provade den här hemma och den satt inte alls lika bra som jag vill komma ihåg att den gjorde... så idag hittade jag världens sötaste blåa örhänge som matchar min blåa klänning som jag köpte i höstas på Ullared. Så nu tänker jag lämna tillbaka den svarta och ha den blåa istället. Låter som en bra idé tycker jag. Hittade också världens finaste röda juklänning, men den var för dyr och jag vet inte om den satt jättebra. Vicki, Mike och Lina tyckte att den satt skitbra. Men jag vet inte om den är värd pengarna. Mike vill gärna ge mig den i julklapp >.<

Okej , om lägenheten då. ABK ringde och sa att lägenheten under Derick är vår om vi vill ha den (hurra). Jag sa att jag skulle återkomma med ett definitivt ja när vi har sett den (även om jag har tittat på 2 exakt likadana som denna innan, så vet man aldrig. Det kan vara något som inte stämmer eller så) och vi har nu bestämt att vi ska åka och titta på den på måndag.. vilket jag precis kom på att det inte går(!) För då kommer chris och russ och då ska vi fira jul med dem... fan också >.< Då får det bli tisdag istället.

Så här roligt hade vi när vi provade kläder, jag o min Mike <3

Julklänningen på Lindex
Mike i rött

Min blåa klänning och örhängena

Kommentarer

  1. älskar den blåa klänningen, jag vill också ha den

    SvaraRadera
  2. haha tack :) Den var rätt billig också ^_^

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg