otur much?

Idag har varit en sån helvetesdag då ALLTING har gått fel. Visserligen kan jag skratta åt det nu, men just då var det inte så jävla roligt.

Först och främst så hade någon smart elev flyttat på kaffekokaren så att kaffet rann utanför (ner för hela jävla golvet igen, precis som i tisdags) sen lyckades jag på något sätt få vattenmelons-loka i ögat... efter det blev vi erbjudna jättegoda smoothies. GIVETVIS råkade det vara en stor jäkla tagg i min som typ skar upp min tunga... jag tappade åtskilliga saker på golvet och sen lyckades jag välta ut Sofies colaburk (det var helt sjukt, pastaburken studsade från min hand rätt över hennes burk). Jag tappade dessutom ut pasta några gånger (för att vi har såna skitburkar för tillfället) i kylen...(fast det var inte bara jag som lyckades med det) och sen det mest sjuka av allt var när jag stod och skulle göra pasta, då bara flyger den lilla bringaren som vi har mjölk i till latten rätt på mig. Den stod helt still och helt plant och den bara flög... Någon mer som tror att någon tycker att jag förtjänar smärta idag?

Kommentarer

  1. Unlucky much?

    Today has been one of those hellish days when everything has gone wrong. Sure, I can laugh at it now, but at the time it wasn't that funny.

    First of all some clever student had moved the coffee machine so that the coffee ran out all over the floor (just like Tuesday) and then somehow I managed to get soda water (water melon flavoured) in my eye! After that we were offered really delicious smoothies and OF COURSE there was a big thorn in my one which I noticed when it was in my mouth and it cut my tongue. I dropped several things on the floor and I managed to spill out Sofie's coke (that was just insane... the pasta jar bounced off my hand and on to her coke). I also dropped some pasta out in the fridge a couple of times but that wasn't just me. and the weirdest part of it all was when I was serving pasta and the can that we have for caffe latte just flew at me. It was standing on a flat surface and it was standing firmly on the counter and it just flew right at me! Anyone else who thinks that someone thinks that i deserve pain?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg