göra stan osäker

Efter 1 timme och 15 minuter på jobbet bestämde micke att det inte var lönt att jag skulle stanna till ett, utan jag fick gå hem 11:15. Så nu har man jullov ^_^
Så nu ska vi försöka få tag i de med lägenheten och få se om vi får titta på den innan allt är för sent. Det var ju tänkt att vi skulle göra det idag, men eftersom jag skulle jobba så gick det inte. Men kanske vi kan fixa det ändå ^_^

I vilket fall så ska vi till stan och handla de sista julklapparna. Djuren måste ju få nåt litet de med. 2 dagar kvar och trots att det inte är snö ute så känns det väldigt juligt.
Förhoppningsvis kan man åka till Dericks fest imorgon en liten stund efter julfirandet hos pappa, men allt beror på om vi kan ta oss till mamma på kvällen eller inte. Kan vi inte det så då jäklar blir det partayyyyy ^_^
och just det. Jag gjorde ju om det kortet jag tog för 2 år sen till ett julkort. Så ja, en liten hälsning från mig :)


Kommentarer

Populära inlägg