Min helg so far!

Jag erkänner, jag har nu joinat alla andra som jag tidigare skrattat åt som spelat en massa löjliga spel på sin mobil. Inte nog med att jag spelar wordfeud (även om jag blir slagen av Josefin hela tiden) jag spelar dessutom ett smurfspel! Vad har hänt med mig? haha! Men något jag gillar med min mobil är att jag hittar en massa roliga effekter till mobilkameran som man kan göra en massa skoj med! Hade jag bara kunnat ladda upp bilderna här så hade jag visat lite.

Snart är det dags för kalas och smörgåstårta! Jag och syrran gjorde den, fast hon dekorerade den. Jag snurrade bara skinka! Givetvis kommer det komma upp en bild senare så att ni alla kan bli riktigt avundsjuka (ja, det är ju det som är målet med att lägga upp bilden i alla fall).

Jag har inte haft tid att blogga den här helgen eftersom jag helt enkelt haft andra saker för mig. Varit hos mamma sen i fredags och ska stanna tills imorgon. Snart kommer äldre syrran och hennes familj och firar de med.

Hmm tydligen har jag haft väldigt många läsare idag fastän jag inte ens bloggat. Sånt känns riktigt skoj! Fortsätt läsa :) och snart är det dags för nästa "10 saker" och den här gången handlar det om flickvänner! Så jag hoppas ni längtar.

Kommentarer

Populära inlägg