Kosmorama är ett skämt

Idag hade jag bestämt mig för att vara duktig och börja med mina vitaminer igen... tror någon att jag hittar dem? Nä! De är helt försvunna från jordens yta... Varför känns detta så typiskt mig?

20 dagar kvar till London! Japp, jag kommer att hålla på såhär tills vi faktiskt åker! Om jag kan räkna ner till ett blodprov, nog kommer jag att räkna ner till en faktisk resa! Det är bara sån jag är!

Havregrynsgröt är fortfarande väldigt underskattat! Fast att äta det utan frukt (och socker) är fruktansvärt! Har jag bara frukt i så klarar jag mig utan sockret. Faktum är att jag är ganska trött på socker i mat, förutom choklad. Det kommer jag, tyvärr, aldrig att tröttna på!

Filmen som jag vill gå och se på bio med Mike (gratisbiljetter woop) kommer troligtvis INTE att visas i Kristianstad. ÄR jag förvånad? Nej man väljer helt enkelt att visa skitfilmer istället... Jag förstår inte ens varför vi har en biograf i Kristianstad om de inte ens kommer att visa filmer där... Fast den lär väl försvinna nu när allting annat i Kristianstad försvinner för "nybyggen" och idiotgrejer.

Nej, våra kära biobiljetter får helt enkelt vänta tills det är något sevärt, eller åka till en annan stad, vilket är synd, för vi brukade ha 3 väldigt aktiva biografer i Kristianstad (eller var det bara 2 kanske) och ville man se den här sortens film så gick man till bio och ville man se något annat gick man till saga! Ja det var nog bara två, men en av dem hade två salonger! Så var det. Men så ville man bygga kosmorama istället och jag kan ärligt talat säga att jag saknar de andra biograferna. Det var något speciellt då... Nu finns det inte många saker som är speciella längre!

Kommentarer

  1. bara 20 dagar kvar :D yaaaaaaaaaayyyyyy, gillar också havregrynsgröt, är dock världens mest sockerberoende person så kan inte äta det utan socker haha, och såg nog inte k-stad innan kosmorama tror jag, såg i alla fall inte på bio innan dess :P men gillar inte heller alla byggen som pågår.... they suck :(, massor med kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg