Löften och bilder

Nu bär det snart av mot vischan igen! Håller på med mitt löfte om att skaffa tatuering. Ja, alltså inte att göra en, utan att rita vad jag faktiskt vill ha. Jag har hittat en riktigt cool design som jag jobbade på typ 4 i morse när jag inte kunde sova, och det blev riktigt bra. För att uppfylla löftet måste jag:

1) kontakta en tatuerare och kolla upp priset

2) bestämma mig VAR jag ska ha den

Sen är det löftet klart, eftersom jag inte har en chans att göra det innan min födelsedag.

På söndag är det 2 veckor kvar till London! Och det kommer bli så jäkla kul! Och blir det inte det, så har jag i alla fall flugit!

Jag hade lite tråkigt så jag ritade av mig själv (från datorn till papper) och så här blev det (jag ville ju inte visa underklädeskortet, men det här ÄR det kortet, fast jag har ritat dit kläder haha). Så ja, såhär ser jag ut just nu även om bilden säkerligen är lite mer smickrande eftersom det inte är någon dubbelhaka där!

Kommentarer

Populära inlägg